apamehmall825

apamehmall825

apamehmall825

apamehmall825

هایپر میو

هایپر میو

تاریخچه

گربه راشن بلو از نژادهای غربی گربه است و همان طور که از نام آن مشخص است زادگاه این گربه به روسیه بر می گردد. پوست و خز این گربه نشان می دهد که با آب و هوای سرد سازگاری دارد و مشکل چندانی با هوای سرد ندارد.

ویژگی ها

بدن گربه راشن بلو کشیده و عضلانی است این گربه سری متوسط و مثلثی شکلی دارد و گوش هاش پهن و نسبتا شفاف است. چشم های این گربه سبز و جذاب است، بچه های این نوع گرهب چشم زرد دارند! و به تدریج رنگ چشم آنها سبز می شود.

بدن گربه راشن بلو از دو لایه تشکیل شده و تفاوت رنگ این دو لایه باعث درخشش ظاهر گربه می شود. وزن این گربه معمولا بین ۳ تا ۷ کیلو می تواند باشد و طبیعتا گربه نر بزرگ تر از گربه ماده است.

ویژگی رفتاری

گربه راشن بلو، گربه ای بسیار آرام، خجالتی، باهوش و با هوش است و سر و صدای اضافی ندارد. در کل گربه ای خوب و صلح جوست به راحتی سازگار می شود. این گربه بسیار باهوش است و تربیتش هم بسیار آسان است. در تربیت این گربه باید از تنبیه و پاداش استفاده کنید.

گربه راشن بلو در عین اینکه ساکت است گاهی بازیگوش هم هست و بازی کردن را دوست دارد و اگر با او بازی نکنید افسرده خواهد شد. البته این گربه می تواند ساعت ها با خودش بازی کند ولی بازی کردن با اعضای خانواده برای خشنود تر است.


 

https://hyper-meo.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد