apamehmall825

apamehmall825

apamehmall825

apamehmall825

پرده مخمل

 پرده مخمل  

پرده ها یکی از مهمترین اجزا دکوراسیون داخلی سازه ها را تشکیل می دهند. به علت وجود پنجره در تمام سازه ها این پرده ها هستند که جلوه ای زیباتر به این عضو از سازه می بخشند. پرده مخمل یکی از صدها نوع این محصولات است. در این مقاله به معرفی این پرده و قیمت پرده مخمل می پردازیم.

پرده و انواع آن

پرده و انواع آن

وجود پرده ها به هر سازه شخصیت و هویت می دهد. شاید بتوان در هر منزل بدون داشتن تجهیزات مدرن زندگی کرد. اما آیا به داشتن خانه ای بدون پرده هیچ گاه فکر کرده اید. این عضو همیشگی خانه ها علاوه بر ایجاد چهره ای جدید، فضای داخلی منازل را محصور و اختصاصی برای ساکنان آن می کنند. به خاطر وجود این یار بی ریای منازل است که می توانید در سازه خود بدون این که نگاهی مزاحم شما باشد استراحت کنید و یا غذا بخورید.

اما با وجود این همه محاسن بیشتر افراد در زمان تهیه پرده دچار مشکلات زیادی می شوند. انتخاب نوع، جنس، طرح و یا هر مورد دیگر باعث می شود تا ساعات ها در بازار پر آشوب این محصولات دست و پا بزنید و بعد از مدت زمان طولانی شاید حتی بعد از خرید نیز از خرید خود احساس رضایت نداشته باید. دانستن اطلاعاتی مهم و مفید درباره چگونگی انتخاب پرده به افراد کمک می کند تا در زمان نیاز بتوانند به خوبی انتخاب کنند و تا سال ها از خرید خود احساس شعف و رضایت داشته باشند. در این قسمت به معرفی پرده مخمل یکی از زیباترین و دل نشین ترین نوع در تنوع وسیع پرده ها می پردازیم.

بیشتر بدانید:

پرده فروشی

خرید پرده در تهران

خریدپرده

معرفی پرده مخمل

معرفی پرده مخمل

شاید به جرات بتوان گفت که پرده های مخمل از پرکاربردترین نوع پرده در منازل و یا سازه ها هستند. زیبایی و چشمگیری این پرده ها باعث شده است تا در بازار بیشتر افراد به خرید آن تمایل نشان دهند. اما بدون دانستن اطلاعات مهم درباره این پرده و موارد مصرف آن شاید خرید پرده مخمل برای این دسته افراد کاری عبث و هزینه بر باشد.

  • پارچه مخمل نوعی پارچه ضخیم و با پرزهای کوتاه و نرم است. توجه کنید که امروزه انواع پارچه مخمل به بازار آمده است که پرزها در آن بسیار کوتاه تر است به همین علت این پارچه ها دارای خواب نیستند و ایجاد سایه روشن در زمان دوخت بر روی پرده نمی کنند.
  • متریال مخمل از ابریشم، کتان و پنبه تشکیل شده است که به آن لطافت و نرمی و در عین حال ضخامت می دهد. استفاده از این متریال ها باعث درخشندگی در این پارچه می شود.
  • مخمل برای دوخت لوازمی مانند: کوسن و روتختی و امثالهم بسیار مناسب است.
  • زیبایی این پارچه افراد را به حس و حال خانه های قدیمی اشرافی می برد.
  •  


 

https://mostafaameri.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AE%D9%85%D9%84/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد